FAQ - Često postavljana pitanja

 

FAQ - Često postavljana pitanja


• Koje troškove isporuke trebam očekivati?

 

Dostava je besplatna za narudžbe iznad iznosa od 33,00 Eura te ako nije posebno navedeno da se za artikl naplaćuje trošak dostave. Postoje određeni modeli koji su uvijek jasno i posebno obilježeni za koje se trošak dostave uvijek naplaćuje, bez obzira na iznos košarice. Iznos poštarine za tako označene proizvode te za vrijednost narudžbe ispod 33 Eura je 3,30 Eura.

Ukoliko se trošak dostave naplaćuje, isto će Vam biti prikazano unutar košarice.


• Kada mogu očekivati narudžbu?

Rok isporuke, ako je proizvod na skladištu, iznosi 1-2 radna dana od trenutka kada kupac na svoju e-poštu koju je naznačio u narudžbi primi elektronsku obavijest da je narudžba potvrđena, dok u iznimnim situacijama rok dostave može biti do 4 radna dana, ovisno o skladištu sa kojeg se proizvod isporučuje.  Točna informacija o roku dostave kupcu se prikazuje za svaki pojedini artikl kod odabira artikla i željene veličine.

Iznimno, dostava može dulje potrajati ukoliko se radi o dostavi na otoke, tada se proizvod dostavlja prema rasporedu dostave na otoke.

• Nisam siguran da ću biti kod kuće. Što mi je činiti?


Narudžbu možete zaprimiti i na svom radnom mjestu ili gdje god se u tom trenutku nalazite. Potrebno je navesti drugu adresu dostave nakon što zaprimite SMS ili u samoj narudžbi i kurir će zaprimiti Vašu novu adresu.


• Cijena proizvoda izmijenjena je između narudžbe i isporuke. Koju cijenu moram platiti?


Uvijek obračunavamo proizvod po cijeni koja vrijedi u trenutku narudžbe.

 

• Slučajno sam naručio/la pogrešan model / veličinu. Što mi je činiti?

 

Obavijestite nas što je prije moguće u roku od 24 sata! Molimo da nas kontaktirate mailom, objasnite svoju žalbu točno; zatim ih pošaljite na adresu: webshop-prodaja@shoeboxadria.hr. Unesite što je moguće više podataka (narudžba i broj artikla) ​​koji označavaju novu, potrebnu veličinu ili Vašu žalbu. Zamijenit ćemo proizvod u roku od 8 dana. 
 


• Imam još pitanja, gdje mogu dobiti odgovore?

 
Pronađite odgovore na dnu stranice uz mogućnost slanja brze poruke te na taj naćin možemo Vam pomoći i pronaći raspoloživost modela.
 
Nadamo se da smo mogli odgovoriti na sva Vaša pitanja i uskoro Vas očekivati kao zadovoljnog klijenta.

X