FAQ - Često postavljana pitanja

 

FAQ - Često postavljana pitanja


• Koje troškove isporuke trebam očekivati?


Za sve narudžbe iznad 250,00 kn, plaćene karticom, isporuka je besplatna, za ostale narudžbe trošak dostave iznosi 25,00 kn.


• Kada mogu očekivati narudžbu?


Obično isporučujemo u roku od 3-7 radnih dana nakon što je narudžba izvršena. Međutim, vrijeme isporuke nije zajamčeno, u određenim slučajevima može potrajati i duže. Razlog kašnjenja može biti tehničke naravi, odnosno, usluga dostave paketa najprije šalje e-mail kupcu s registracijskim brojem paketa, što kupcu omogućuje da jednostavno prati stanje paketa. Na dan isporuke, usluga obavještava kupce SMS-om u satu prije isporuke.

• Nisam siguran da ću biti kod kuće. Što mi je činiti?


Narudžbu možete zaprimiti i na svom radnom mjestu ili gdje god se u tom trenutku nalazite. Potrebno je navesti drugu adresu dostave nakon što zaprimite SMS ili u samoj narudžbi i kurir će zaprimiti Vašu novu adresu.


• Cijena proizvoda izmijenjena je između narudžbe i isporuke. Koju cijenu moram platiti?


Uvijek obračunavamo proizvod po cijeni koja vrijedi u trenutku narudžbe.

 

• Slučajno sam naručio/la pogrešan model / veličinu. Što mi je činiti?

 

Obavijestite nas što je prije moguće u roku od 24 sata! Molimo da nas kontaktirate mailom, objasnite svoju žalbu točno; zatim ih pošaljite na adresu: webshop-prodaja@shoeboxadria.hr. Unesite što je moguće više podataka (narudžba i broj artikla) ​​koji označavaju novu, potrebnu veličinu ili Vašu žalbu. Zamijenit ćemo proizvod u roku od 8 dana. 
 


• Imam još pitanja, gdje mogu dobiti odgovore?

 
Pronađite odgovore na dnu stranice uz mogućnost slanja brze poruke te na taj naćin možemo Vam pomoći i pronaći raspoloživost modela.
 
Nadamo se da smo mogli odgovoriti na sva Vaša pitanja i uskoro Vas očekivati kao zadovoljnog klijenta.

X