TOMS - novi brand humanitarnog karaktera
TOMS One For One
Ova jednostavna i posve skromna ideja koja se dogodila sasvim slučajno izrasla je u globalni pokret koji je osigurao više od 50 milijuna pari obuće za siromašnu djecu od 2006.godine.
Sve je počelo putovanjem osnivača tvrke Blake Mycoskiea dok je bio na putu u Argentini, svjedočio je strašnom prizoru siromašne djece koja odrastaju bez obuće. Njegovo riješenje problema je vrlo jednostvano, ali i revolucionarno: stvoriti profitni posao koji je održiv, a koji se ne oslanja na donacije. Vizija se ubrzo pretvorila u jednostvan projekt koji pruža snažne temljene za osnivanjem tvrtke TOMS.
Blake Mycoskie osnivač tvrke TOMS ujedno i osoba zaslužena za humanitarni projekt One For One čija tvrtka projektira i dizajnira cipele po uzoru Argentinskih špagerica, izvorni naziv Alpargatas Argentina. Ideja osnivača tvrtke temelji se na prodaji cipela s ciljem da se od prodaje jednog para, izrađuje novi par i daje djeci koja žive u siromaštvu i zemljama koje su u razvoju.
Osim obuće koja se pokazala najvećim humanitarnim projektom za djecu u potrebi, TOMS je prodajom svojih naočala u sklopu istog projekta osigurao i obnovio vid preko 360,000 slabovidnih ljudi.
Prodajom kave TOMS Roasting tvrke, osigurao je preko 250,000 zaliha pitke vode, od trenutka pokretanja 2014.
TOMS Bags kolekcija torbi, prodajom tih artikla osnovana je misija koja pomaže u obuci polaznika za dadilje te distribuira sav potreban pribor koji pomaže ženama kako bi sigurnije rodile svoju djecu.
Špagerice, koje su i must have ove sezone, osim što lijepo i jednostvano izgledaju svakako su humanitarnog karaktera. Gdje god se nalazili i u kojoj god zemlji nabavite jedan par, novi par se izrađuje i daje siromašnoj djeci. Cijelu kolekciju TOMS proizvoda pogledajte OVDJE
Cijelu priču možete pratiti i na njihovoj stranici i bolje se upoznati s jednom tvrtkom koja je imala kao ideju priuštiti sebi i dati drugome sa samo jednom kupovinom.