Uvjeti o kupovini i dostavi

 
Prodavatelj
Prodavatelj je pravna osoba ili fizička osoba s popisa prodavatelja dolje koja putem Internetske trgovine prodaje proizvod Kupcu. Obavijest o prodavatelju šalje se kupcu prethodno na e-mail adresu koju naznači kupac i nalazi se na računu proizvoda.

Podaci o prodavatelju:
SHOEBOX ADRIA d.o.o.
adresa: Buzinska cesta 58, 10010 Zagreb
telefon: 01 645 8914
e-mail: info@shoeboxadria.hr
matični broj: 080919302
OIB: 12188184888
IBAN: HR0624020061100704510
Sudski registar: Trgovački sud u Zagrebu

Kupac

Kupac proizvoda je svaka fizička osoba ili pravna osoba koja kupuje proizvode putem Internetske trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja trgovca, a koji čine sastavni dio svakog kupoprodajnog ugovora zaključenog između Prodavatelja i Kupca. Kupac odabire barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu Prodavatelju te artikl plati . Ovi Opći uvjeti dostupni su Kupcima u svako doba i iste je moguće spremiti, ponovno koristiti i reproducirati.


Opće odredbe

Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, jamstva za ispravnost proizvoda (garancija) i uvjete njenog korištenja, prava na prigovor i raskid ugovora, uvjete dostave, zaštite tajnosti osobnih i drugih podataka i druga pitanja vezana uz Internetsku trgovinu.

•    Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku primitka potvrde Prodavatelja o narudžbi na e-mail adresu Kupca.
•    Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti samo na području Republike Hrvatske.
•    Kupnjom proizvoda putem Internetske trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
•    Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
•    Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca za narudžbu.
•    Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz Internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.
•    Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ako je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.

 

Definicija određenih dijelova obuće i odgovarajući piktogrami:


Uvjeti kupovine

Prilikom ispunjavanja obrasca za prijavu Kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Proizvodi koje je moguće kupiti postavljeni su na Internetskoj stranici, a uz svaki prikazani proizvod navedeni su podatci o specifikaciji proizvoda, cijeni, količini na skladištu.
 

•    Odabir željenog proizvoda vrši se  spremanjem u košaricu klikom na link „U košaricu“. Ukoliko Kupac izvrši kupovinu proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati Kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćene cijene ).
 

•    U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupovinu zajedno sa cijenom proizvoda te ukupnom cijenom (uključen PDV).

PROMOTIVNI KUPON

Prodavatelj može provoditi akcije sa promotivnim kuponima - posebne kombinacije brojeva i slova, pomoću kojih Kupac može umanjiti iznos svoje košarice za određen iznos ili postotak. Ukoliko postoji pravilo minimalnog iznosa košarice, popust će se u konačnici obračunati na najskupljem artiklu. Ukoliko se neki od proizvoda u narudžbi u kojoj je iskorišten promotivni kod ne mogu isporučiti Kupcu (oštećenje, nedostatak zaliha i sl), Prodavatelj će Kupcu isporučiti artikle po cijeni koja se nalazi u narudžbi sa umanjenim iznosom. Ukoliko Prodavatelj može isporučiti proizvode čija je ukupna cijena manja od one potrebne za unos promotivnog kupona, tada će Prodavatelj isporučiti Kupcu proizvode po pojedinačnim cijenama raspoloživih proizvoda. 

Načini plaćanja


Na Internet trgovini www.officeshoes.hr moguće je plaćanje kreditnim i debitnim karticama te plaćanje po predračunu.
Prodavatelj izdaje račun elektronskim putem (e-mail) te na trajnom mediju (papir) dokaz u slučaju reklamacije proizvoda. Ukoliko ne zaprimite račun, javite nam na web-racuni@shoeboxadria.hr te ćemo Vam ispostaviti isti.

Kreditnim karticama jednokratno: Diners, Discover, MasterCard, VISA

Kreditnim karticama obročno: Diners, Mastercard, Visa karticama banaka PBZ, ZABA, Erste bank.
Debitnim karticama jednokratno: Maestro, Visa, Mastercard
Napomena: Iznos terećenja kartice može biti jednak ili manji autoriziranom ukoliko korisniku iz nekog razlog nije moguće isporučiti sve naručene proizvode o čemu će korisnik biti prethodno obaviješten.

 

Plaćanje po predračunu: Odabirom plaćanja po predračunu, na Vašu e-mail adresu iz narudžbe biti će dostavljene upute za uplatu (e-bankingom, m-bankingom te uplatnicom).

Plaćanje narudžbe se treba izvršiti u roku od 24 sata, od zaprimanja podataka za uplatu. U slučaju da u navedenom roku ne zaprimimo Vašu uplatu, Vaša narudžba će biti automatski otkazana. Uplate pratimo sa naše strane, nije potrebno slati potvrde o uplati. Narudžba neće biti upućena na dostavu dok nam uplata nije evidentirana u sustavu. Nakon što je uplata zaprimljena, narudžba se obrađuje te upućuje na dostavu.

 

Sigurnost pri plaćanju

3D Secure zaštita

WSpay™ sustav koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka.
Svi korisnici WSpay™-a su uključeni u 3D secure zaštitu, čime se jamči sigurna kupnja korisnicima web shopa.
Brojevi kreditnih kartica kupaca se ne čuvaju na sustavu a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

Certifikacija po PCI DSS standardima

WSpay™ sustav radi kontinuirano na povećanju sigurnosti, što potvrđuje certifikat o usklađenosti s PCI DSS standardima.
PCI Data Security Standard (PCI DSS) je norma koja definira sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenja (komunikaciju) kartičnih podataka.

Cijene u web shopu su izražene u eurima i uključuju PDV.


Uvjeti dostave

Dostava se vrši HP Paket24 dostavnom služnom i to isključivo radnim danima. Svaki naručeni artikl ćemo dostaviti unutar 1-2 radna dana na Vaš kućni prag, dok u iznimnim situacijama rok dostave može biti do 4 radna dana, ovisno o skladištu sa kojeg se artikl isporučuje. Točna informacija o roku dostave kupcu se prikazuje za svaki pojedini artikl kod odabira artikla i željene veličine. Dostava na otoke može potrajati dulje od navedenog roka, ovisno o voznom redu plovidbe te rasporeda dostave na otoke kurirskih službi. Prilikom kupovine molimo Vas da ostavite broj telefona ili mobitela gdje Vas kurir može dobiti i dogovoriti isporuku u slučaju da je adresa netočna. Ukoliko Vas kurir ne zatekne na adresi, ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. Troškovi poštarine su prikazani na računu koji dostavljamo uz naručeni artikl i uračunati su u ukupnu cijenu narudžbe. 

Dostava je besplatna za narudžbe iznad iznosa od 33,00 Eura te ako nije posebno navedeno da se za artikl naplaćuje trošak dostave. Postoje određeni modeli koji su uvijek jasno i posebno obilježeni za koje se trošak dostave uvijek naplaćuje, bez obzira na iznos košarice.

Kod narudžbi ukupnog iznosa manjeg od 33,00 Eura, obračunava se trošak poštarine u iznosu od 3,30 Eura. Ukoliko kupujete više od jednog proizvoda poštarina se obračunava samo jednom. Moguća isporuka jedne narudžbe, ukoliko ista sadrži više od jednog artikla, može biti isporučena sa više od jednog skladišta. 
Iznos troškova poštarine je vidljiv u košarici prilikom narudžbe proizvoda. Dostava se može naplaćivati i kada je vrijednost narudžbe iznad 33 Eura, ukoliko je posebno navedeno da se za odabrani artikl naplaćuje trošak dostave.
Prodavatelj zadržava pravo ne isporučiti naručeni proizvod u slučaju nedostatka na skladištu, tvorničkog oštećenja ili uslijed tehničke greške. U tome slučaju, Prodavatelj će obavijestiti Kupca te mu izvršiti povrat sredstava ili ponuditi alternativni proizvod iz svoje ponude (ukoliko postoji). Prodavatelj ne snosi odgovornost ukoliko Kupac ne dobije obavijest uslijed tehničke greške (odlazak e-maila u spam folder ili slično).

Za narudžbe izvršene tijekom promocije Black Friday, moguće je manje odstupanje u roku dostave (1 do 2 radna dana ), zbog velike količine narudžbi na obradi. Zahvaljujemo na razumijevanju. 

 

Click & Collect – preuzimanje u trgovini

Kod odabira Click & Collect usluge - "preuzimanje u trgovini",  kupac će biti obaviješten putem e-maila u trenutku kada artikl bude spreman za preuzimanje. Ova je usluga dostupna samo za artikle koji su dostupni u odabranoj Office Shoes trgovini u Hrvatskoj te se ne može se zajamčiti za sve artikle. Uvjet za korištenje ovog načina dostave je plaćanje odmah prilikom postavljanja narudžbe, kartičnim putem.

Nakon potvrde, kupac može preuzeti narudžbu u odabranoj trgovini, nakon što djelatnicima u trgovini predoči svoj broj narudžbe. Ako je kupac pravna osoba, naplata će biti dopuštena samo zakonskom tijelu osobe koja je upisana u sudski registar, a koja će dokazati naplatu robe osobnim dokumentom i brojem narudžbe. Druga osoba može preuzeti robu u ime kupca samo uz prethodni dogovor sa našom službom za korisnike, dok je navedena druga osoba također dužna predočiti broj narudžbe djelatnicima u trgovini.

Kupac ima pravo pregledati robu na licu mjesta, a može je i isprobati. U slučaju da kupac-potrošač nije zadovoljan robom (npr. neodgovarajućom veličinom, utvrđenom manjkavosti proizvoda, itd.), može na licu mjesta ostvariti svoja prava te zatražiti zamjenu robe za odabranu robu iste ili veće vrijednosti ili primijeniti pravo na odustajanje od ugovora.

Kupac će artikl u odabranoj trgovini moći preuzeti u maksimalnom roku od 7 dana od potvrde narudžbe, za to vrijeme roba će biti rezervirana za njega u odabranoj trgovini.

Ako kupac kao način dostave odabere Click & Collect - "preuzimanje u trgovini", neće mu se naplatiti troškovi dostave.

 


Cijene

Sve cijene su izražene u Eurima (Eur) i uključuju PDV.Zadržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Cijene vrijede u trenutku slanja ponude i nemaju unaprijed određeno važenje. Cijene vrijede u slučaju plaćanja s gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima. Navedene cijene važe samo za kupnje u Internetskoj trgovini i mogu se razlikovati od cijena u izložbeno-prodajnim salonima.
Unatoč izuzetnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost eventualnih odstupanja. U tom slučaju Prodavatelj će Kupcu omogućiti odustajanje od kupnje i istovremeno će Kupcu ponuditi rješenje prihvatljivo na obostrano zadovoljstvo. Prodavatelj ima pravo, ukoliko se zbog tehničkih poteškoća ne procesuira narudžba, ponuditi Kupcu alternativni Proizvod ili otkazati narudžbu u cijelosti.
Valjanost akcijske ponude-razdoblja trajanja i uvjeti akcija i drugih posebnih oblika prodaje (rasprodaja, sezonsko sniženje i sl.), koji se međusobno mogu razlikovati, navedeni su uz svaku takvu ponudu.


Pravo odustajanja od kupovine, vraćanje robe


Prema ''Pravilniku o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija'', ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 365 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Obrazac za raskid ugovora o kupovini preuzmite ovdje. Rok za jednostrani raskid iznosi 365 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Prodavatelj je dužan bez odgađanja dostaviti Kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora. U slučaju da Kupac izvrši raskid ugovora, Prodavatelj će mu najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana kada je zaprimio proizvod i odluku Kupca o raskidu ugovora, vratiti plaćeni iznos proizvoda. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.Reklamacijski list možete preuzeti ovdje. Adresa za povrat robe i dostavu reklamacija je Buzinska cesta 58, 10010 Zagreb-Sloboština. U slučaju kupovine artikala u sklopu ’’Office Days -40% na drugi par’’promocije te ostalih 1+1 promocija, povrat ( raskid ugovora o kupovini na daljinu ) se može izvršiti isključivo na jedan odsljedeća dva načina:

  1. Kupac može vratiti sve artikle iz narudžbe, na način da vraćam oba para, 1. par (proizvod sa punom cijenom) kao i 2.par ( proizvod sa ostvarenim popustom od -40% ).
  2.  Djelomičan povrat ( povrat jednog proizvoda ), može se izvršiti samo za proizvod na kojem je ostvarena pogodnost popusta od -40% ( 2.par ) .

 

Besplatan povrat u Office Shoes trgovine

Tvrtka Shoebox Adria d.o.o. omogućuje svojim webshop kupcima povrat robe kupljene na webshopu, uz račun za kupljeni proizvod, u sve Office Shoes trgovine. Kupac može nenošeni artikl vratiti osobno u bilo koju Office Shoes trgovinu, gdje će mu naši djelatnici pružiti potvrdu o povratu webshop artikla (raskidu ugovora o kupovini na daljinu), dok će povrat sredstava biti odrađen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu, u roku od 2-3 dana.

Ovo je ujedno i najbrži način povrata iz razloga jer je iz procesa isključena treća osoba (kurir/dostavna služba), izbjegnuto je čekanje dostave artikla za povrat te je povrat kupcu vidljiv na računu u roku od 2-3 dana.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Prema ''Zakonu o obveznim odnosima čl. 400. - 422. regulira prodaju robe široke potrošnje i popratnim jamstvima''. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji
se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva 
mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja. Na odgovornost za materijalne nedostatke možete se pozvati u roku od dvije godine, ukoliko ste u tom roku obavijestili trgovca o nedostatku. 

U slučaju daljnjeg vještačenja obuće, ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od 1 godine od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač - ovisno o rezultatu vještačenja ( vrijedi za period 12 mjeseci + 12 mjeseci ). Reklamacijski list možete preuzeti ovdje.

Ako ste na vrijeme obavijestili trgovca, u roku od dvije godine od datuma kupovine artikla (mora postojati pismeni trag) o nedostatku, možete, po svom izboru:

    -  Zahtijevati od prodavatelja da se nedostatak ukloni (u razumnom roku),
    -  Zahtijevati od prodavatelja da preda drugu stvar bez nedostatka,
    -  Izjaviti da raskidate ugovor ugovor o kupovini

Adresa za povrat robe i dostavu reklamacija je Petra Zrinskog 85, 10410 Velika Gorica.

 

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15.02.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS na kojoj možete riješiti sporove vezane za online kupnju diljem cijele EU nalazi se - ovdje .
 

Zamjena robe

Ukoliko Kupac želi, ima pravo zamijeniti proizvod kupljen putem webshopa za drugu veličinu ili za drugi model jednake ili veće cijene.Vraćeni Proizvodi za zamjenu moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Zamjena se može izvršiti na dva načina:

1. Kupac poštom (ili drugom kurirskom službom) pošalje obuću sa kutijom koju je dobio prilikom dostave od strane Prodavatelja i to na adresu SHOEBOX ADRIA d.o.o. (OFFICE SHOES), Buzinska cesta 58, 10010 Zagreb. Sukladno prethodno navedenim pravilima povrata robe, Kupac snosi neposredan trošak slanja robe (poštarina) prema Prodavatelju. Nakon što je Kupac poslao paket (o svom trošku), dužan je obavijestiti Prodavatelja putem emaila da je paket poslan te da traži zamjenu za određenu veličinu/model (ukoliko se radi o drugom modelu, cijena tog drugog modela mora biti jednaka ili veća od cijene kupljenog modela). Po primitku vraćene obuće, Prodavatelj je dužan u najkraćem mogućem roku poslati traženu veličinu/model za zamjenu, bez dodatnog troška za Kupca. 

2. Kupac može zamjenu modela obaviti i u našim trgovinama, SAMO uz prethodno odobrenje od strane Prodavatelja. Ukoliko Kupac želi obaviti zamjenu u jednoj od naših maloprodajnih poslovnica, dužan je javiti na email webshop@shoeboxadria.hr broj svoje izvorne narudžbe, te veličinu/model koji želi dobiti kao zamjenu za isti. Ukoliko trgovina odabrana od strane Kupca ima navedeni model na skladištu, Prodavatelj će Kupcu omogućiti zamjenu u navedenoj trgovini. Ukoliko trgovina odabrana od strane Kupca nema željeni model na svome skladištu, Prodavatelj može Kupcu omogućiti zamjenu u navedenoj trgovini u roku od 5 radnih dana. Webshop zamjene u trgovinama, mogu se izvršiti isključivo u uredovno radno vrijeme, radnim danom od 09:00 do 17:00h.

Obrazac za zamjenu i povrat robe možete preuzeti ovdje


Rok isporuke

Dostava proizvoda obavlja se isključivo radnim danom. Za određivanje točnog vremena dostave prethodno će Kupca kontaktirati ovlašteni dostavljač.

Rok isporuke, ako je proizvod na skladištu, iznosi 1-2 radna dana od trenutka kada kupac na svoju e-poštu koju je naznačio u narudžbi primi elektronsku obavijest da je narudžba potvrđena, dok u iznimnim situacijama rok dostave može biti do 4 radna dana, ovisno o skladištu sa kojeg se proizvod isporučuje.  Točna informacija o roku dostave kupcu se prikazuje za svaki pojedini artikl kod odabira artikla i željene veličine.

Iznimno, dostava može dulje potrajati ukoliko se radi o dostavi na otoke, tada se proizvod dostavlja prema rasporedu dostave na otoke.
Ukoliko je proizvod označen sa „dostupno online“, to znači da je raspoloživ na skladištu odnosno da ga je moguće isporučiti u rokovima kako je to navedeno gore. Ukoliko je označen sa „nema na skladištu“, tada proizvod nije moguće kupiti putem internet trgovine, ali ne znači nužno da nije raspoloživ u trgovinama Office Shoes.


U slučaju da prilikom dostave Kupac na označenoj adresi nije prisutan, kupljeni proizvode može preuzeti druga punoljetna osoba koju je kupac naveo u narudžbi. Osoba koja preuzima kupljeni proizvod i sve prateće dokumente prilikom primopredaje navodi svoje ime i prezime i datum zaprimanja i potpisuje primopredajnu dokumentaciju.

Za narudžbe izvršene tijekom promocije Black Friday, moguće je manje odstupanje u roku dostave (1 do 2 radna dana ), zbog velike količine narudžbi na obradi. Zahvaljujemo na razumijevanju. 

Pravila promocija 1+1 te promocija sa popustom na drugi par

Kod promocija 1+1 te promocija sa popustom na drugi par, pogodnost odnosno popust se obračunava nakon što kupac u košaricu postavi minimalno 2 para obuće. Popust će se tada obračunati na drugi ( jeftiniji ) artikl. U slučaju kupovine artikala u sklopu 1+1 promocije te promocija sa popustom na drugi par, povrat ( raskid ugovora o kupovini na daljinu ) se može izvršiti isključivo na jedan odsljedeća dva načina:

  1. Kupac može vratiti sve artikle iz narudžbe, na način da vraćam oba para, 1. par (proizvod sa punom cijenom) kao i 2.par ( proizvod sa ostvarenim popustom ).
  2.  Djelomičan povrat ( povrat jednog proizvoda ), može se izvršiti samo za proizvod na kojem je ostvarena pogodnost popusta ( 2.par ) 

Popusti Office club programa vjernosti ne mogu se kombinirati sa promocijama 1+1 te promocijama sa popustom na drugi par, međutim ostvareni bodovi zarađeni prilikom kupovine koristeći svoj račun Office club programa vjernosti biti će ubrojani u trenutno sakupljene bodove korisnika.

U iznad navedenim promocijama, pogodnost se ne može iskoristiti kod kupovine 2 ista artikla. 


Pravo na privatnost

Osobni podaci Kupaca pribavljeni putem Internetske trgovine zaštićeni su i čuvaju se trajno u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Osobni podaci Kupaca biti će upotrebljeni isključivo u svrhu zaključenja i ispunjenja ugovora i usluga koji su predmet ovih općih uvjeta. Osobni podaci mogu biti upotrebljeni i za informiranje Kupaca o ponudama proizvoda i druge slične komunikacije . Svi se podaci o korisnicima i Kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo za to ovlaštenim djelatnicima i onima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Kupac je ovlašten u svako doba zatražiti dopunu, izmjenu ili brisanje osobnih podataka, kao i usprotiviti se obradi osobnih podataka u svrhu informiranja.
Kupac jamči da su podaci koje je naveo točni, potpuni i ažurni istiniti te prihvatom ovih općih uvjeta potvrđuje da je suglasan sa uporabom njegovih osobnih podataka u gore navedene svrhe.


Komunikacija

Sva komunikacija koja se odnosi na proces narudžbe i sklapanje ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca obavlja se putem e-pošte i/ili telefonskog broja koje Kupac unosi prilikom procesa narudžbe.
Obavijesti o mjesečnim akcijama i reklamne elektronske poruke koje Prodavatelj šalje Kupcu moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke. Pošiljatelj mora biti jasno vidljiv. Prodavatelj će bezuvjetno poštovati želju korisnika da ne prima reklamne poruke i obavijesti o mjesečnim/sezonskim akcijama.
Prilikom kupnje (ispunjavanja narudžbe)  svaki korisnik se automatski prijavljuje na newsletter. Moguće je opozvati dolazak newslettera na način da kada se primi prvi newsletter stisnete na link – odjava s newslettera.


Oslobađanje od odgovornosti

Prodavatelj se svim svojim snagama trudi osigurati skladnost i ažurnost podataka objavljenih na internetskim stranicama. Unatoč tome mogu se karakteristike proizvoda, njihovo stanje na skladištu i cijena promijeniti tako brzo da Prodavatelj ne uspije na vrijeme ažurirati podatke na internetskim stranicama. U tom slučaju Prodavatelj će Kupca u najkraćem mogućem vremenskom razdoblju  obavijestiti o promjenama i omogućiti mu opoziv narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Sve fotografije proizvoda na web shopu www.officeshoes.hr su simbolične i ne odražavaju svojstva proizvoda.


Pritužbe i sporovi

Ovi Opći uvjeti su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Pritužbe Kupci mogu poslati na adrese Prodavatelja pisanim putem i to putem pošte ili elektronskom poštom kako je to navedeno u popisu Prodavatelja.
Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pritužbu primio, obavijestiti Kupca koliko će trajati njezina obrada i pravovremeno ga obavještavati o tijeku tog postupka i najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja pritužbe na istu odgovoriti.
Prodavatelj i Kupac će moguće sporove svim silama nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, Kupac može podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore u slučaju kada je Prodavatelj trgovačkog društvo ili Sudu časti Hrvatske obrtničke komore u slučaju kada je Prodavatelj obrt ili podnijeti prijedlog za mirenje ovlaštenim Centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provoditi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilnika o Sudu časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, a pred centrima za mirenje sukladno Zakonu o mirenju i Pravilnika o mirenju odabranog centra za mirenje. U slučaju spora pred sudom mjesno je nadležan stvarno nadležan sud na čijem se području nalazi sjedište Prodavatelja.

Polica privatnosti

Shoebox Adria d.o.o. svoju obavezu čuvanja vaše privatnosti shvaća veoma ozbiljno, i svaku vašu informaciju koju ostavite tretirati ćemo vrlo pažljivo.
Posjetom naše stranice i / ili prijavom na newsletter prihvaćate i suglasni ste sa praksom opisanom u našoj Polici privatnosti.
Shoebox Adria d.o.o. se obavezuje da štiti vašu privatnost i garantira upotrebu ostavljenih informacija u skladu sa Policom Privatnosti opisanom ispod:
• Tko smo mi
• Koje informacije prikupljamo
• Kako koristimo ove informacije
• Sigurnost podataka
• Tko još može vidjeti vaše informacije
• Zabrinuti ste zbog
• Kontaktirajte nas

Detaljnu izjavu o privatnosti možete pogledati klikom na link u nastavku: Pravila za zaštitu vanjskih podataka i informacije o obradi podataka  (/sadrzaj-polica-o-privatnosti/1628)
 
 
TKO SMO "MI":

Svaka osobna informacija dostavljena ili prikupljena na stranici www.officeshoes.hr je kontrolirana od strane firme Shoebox Adria d.o.o. registrirane u Hrvatskoj, sa sjedištem u Zagrebu, Buzinska cesta 58.


KOJE INFORMACIJE PRIKUPLJAMO:

Kada napravite narudžbu ili na drugi način komunicirate sa Office Shoes web stranicom, možemo tražiti od Vas određene informacije,a vi možete proslijediti osobne podatke nama (npr.ime i prezime, broj telefona, adresu, kontakt). Također, možemo sačuvati listu proizvoda za koje ste pokazali interes ili koje ste kupili, kao i vaše navike (koje ste sve poveznice kliknuli) prilikom posjete našoj stranici.

Pogledajte primjere kako informacije mogu biti prikupljene od strane Shoebox Adria d.o.o.:
Informacije koje vi ostavljate nama: Mi primamo i spremamo informacije koje su poslane tokom posjete našoj stranici ili koje nam vi dostavite na bilo koji drugi način (e-mailom ili telefonom). Ove informacije mogu nam biti dostavljene prilikom narudžbi od nas (putem web stranice ili putem telefona) pretragom na našoj stranici, sudjelovanjem u nagradnim igrama na stranici, pristupom vašem nalogu ili tokom ostavljanja komentara (pisanja vašeg mišljenja o proizvodima).
Informacije koje se automatski dobiju: Mi dobijemo, pregledamo i spremamo informacije svaki put kada pregledate našu web stranicu. Kao i mnoge druge stranice, mi koristimo "cookies" (pitati Google za pojašnjenje) radi bolje funkcionalnosti webshopa i kako bi smo prikupili određene informacije kada vaš Web Browser pristupa www.officeshoes.hr stranici. Informacije koje automatski dobivamo ovim putem uključuju vašu IP adresu kojom ste povezani na internet, naziv vašeg računala, browser i operativni sustav kao detalje o internet vezi sa koje pristupate. Također, možemo koristiti i druge programe, poput Google Analytics, koja mjeri i sakuplja informacije o vašoj vezi, dužinu posjete određenim stranicama, klikove i drugo.

E-mail komunikacija: da nam pomognete kako bi naš email newsletter bio korisniji i zanimljiviji za posjetioce i kupce, pokušavamo dobiti povratne informacije o stranicama koje ste posjetili preko klika na newsletter iz vašeg emaila. Ukoliko više ne želite primati newsletter uvijek se možete odjaviti slanjem email-a na kontakt webshop@shoeboxadria.hr



KAKO KORISTIMO OVE INFORMACIJE:

Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom policom sigurnosti mogu biti upotrebljeni za:
1. Provjeru i isporuku narudžbi
2. Pružanje podrške kupcu
3. Administracija nagradnih igara
4. Vođenje povijesti vaših kupovina
5. Slanje marketinškog materijala

Prilikom kreiranja naloga na Shoebox Adria d.o.o. ili kreiranja narudžbe suglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.

SIGURNOST PODATAKA:
Vaša sigurnost je garantirana jer Shoebox Adria d.o.o. koristi najnovije sigurnosne mjere da zaštiti vaše podatke prilikom pregledanja stranice ili kupovine kod nas.


TKO JOŠ MOŽE VIDJETI VAŠE PODATKE:

Pored ovlaštenih zaposlenih u Shoebox Adriad.o.o. vaše podatke možemo proslijediti trećim osobama, nekoj od kurirskih službi u slučaju narudžbe određenih artikala, kako bi bili u mogućnosti isporučiti robu ili marketinškoj agenciji koja vaše podatke može koristiti isključivo u svrhe analiza i poboljšanja kvaliteta pružanja usluge. Dodatno, određene vaše informacije mogu biti proslijeđene ovlaštenoj službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske na njihov izričit zahtjev.


ZABRINUTI STE ZBOG:

Ako imate bilo kakva pitanja ili komentare vezane za korisničku privatnost ili za Shoebox Adria d.o.o. Policu Privatnosti, ili ste već poslali informacije koje ne želite da mi imamo, ili ste poslali netočne podatke, molimo vas da nas kontaktirate na adresu dolje iz podnožja web stranice, ili putem telefona 01/645 - 8914 ili e-mailom webshop@shoeboxadria.hr i informacija će biti ispravljena čim prije ili uklonjena na vaš zahtjev.
Ukoliko smatrate da ova polica privatnosti ne zadovoljava, ili da je mi nismo poštovali u bilo kojem pogledu, kontaktirajte nas kako bi smo vam pomogli i razriješili vašu brigu ili problem.


PODRŠKA, PRIGOVORI I REKLAMACIJE:

Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u dućanima Shoebox Adria d.o.o. možete riješiti kontaktom na bilo koji od dolje navedenih podataka:
• e-mailom na info@shoeboxadria.hr
• Poštom na Shoebox Adria d.o.o., Buzinska cesta 58, 10010 Zagreb, Hrvatska

• Osobno, u trgovini.
 

X